2014. július 28., hétfő

1. aranykorong

:D A blog megkapta az első díját, amiért hihetetlenül hálás vagyok  Mary-Anne-k. :)


Szabályok:

1. Tedd ki, hogy kitől van a díj!

2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!




Magamról 11 dolog:



1. Imádom a magasságot és az extrém dolgokat. 
2. A vidámparkban a kedvencem a magas esés, amikor egy székben ülsz és felvisz egy torony nagyon magasra és nem áll meg, hanem hirtelen elkezd zuhanni és a gyomrod olyan, mintha a torkodban lenne. 
3. A brake dance-et is imádom. Az az, amikor ilyen csésze szerűben ülsz és össze-vissza pörög a saját tengelye körül, meg több ilyen cucc is egymás körül. Egymás után 8-szor ültem fel rá.
4. Nagyon imádok énekelni. 
5. Csak kár, hogy nem tudok! :D Bár nem nekem, hanem a körülöttem élőknek.
6. Holnaptól segítek az Erdélyből érkezett lányoknak különböző programokon.
7. Mindig is nagyon szerettem volna egy bátyust.
8. Hihetetlenül imádok olvasni, utoljára a Napos oldalt olvastam, amit mindenkinek ajánlok.
9. Nagyon szeretem az állatokat, kivéve a pókokat. Azoktól irtózom.
10. Egy év múlva szeretnék barna övre vizsgázni. (kyokushinkai karate)
11. Szeptemberben fogok felsőfokú vizsgát tenni angolból. Remélem sikerülni fog! :)

11 válasz:

1. Van valamilyen amuletted/szerencsetárgyad/ereklyéd?

Igen, van egy nyuszim, ami születésem óta megvan és Harrynek hívják, de nem Styles miatt, mivel a banda megalakulás előtt 9 évvel lett ez a neve. :) Apa adta neki, mert a szüleimtől kérdeztem, hogy mi legyen a neve. Akkor voltam 3 éves és elkezdtek ilyen átlagos neveket sorolni, mint Tapsi meg ilyenek. Mondtam nekik, hogy ezek unalmasak és ekkor elkezdtek ilyeneket, hogy Leila meg Joe. Apa egyszer csak azt mondta, hogy Harry és ez nekem nagyon tetszett, így ez lett a nyuszi neve. :)

2. Kedvenc étel?

A kedvencem a mirelit sonkás-gombás pizza és a gyros pitában, fokhagymás szósszal, de úgy, hogy kiszedem a pitából és azt külön eszem meg hozzá. :D

3. Kedvenc ital?

Az őszibaracklé és az őszibarackos Nestea. 

4. Kedvenc film?

Hú... Ez nehéz kérdés, de nagyon imádom a Karib tenger kalózai részeit és a Nagyfiúk mindkét részét. :) De például a Jack és Jillt is nagyon bírom és rengeteg horror filmet is. 

5. Kedvenc ország/város?

Kedvenc országom eddig talán Észtország, mert szerintem valami hihetetlenül gyönyörű, kedvenc városom pedig Elva! :D 

6. Van olyan amit egy emberben nagyon utálsz?

Igen, amikor valaki irigy a másik sikerére és ezt úgy mutatja ki, hogy inkább lebeszélné a másikat arról, amiben sikeres. :/

7. Legjobb dolog ami valaha történt veled?

Nagyon sok jó dolog történt velem és nem is tudnék egyet kiemelni, de talán az, hogy elkezdhettem karatézni.

8. Legrosszabb dolog ami valaha történt veled?

Elvesztettem a nagypapámat. ;(

9. Félsz valamitől igazán?

A pókoktól, de nagyon! Most is apa kivitt egyet a szobámból, én pedig lent a nappaliban elbújtam.

10. Mikor voltál igazán szerelmes?

Szerintem még soha nem voltam igazán szerelmes.

11. Pasi ideál?

Legyen vicces, lehessen vele jókat beszélgetni vagy hülyéskedni, szeressen utazni és legyen életvidám.
Előny az ilyen külső: 

(IMÁDOM!!! :D <3)

11 kérdés:

1. Szerinted miért van az embernek szüksége legalább 1 legjobb barátra?
2. Mi a véleményed azokról, akik drogot használnak, cigiznek, isznak?
3. Hány évesen voltál először fodrásznál?
4. Ki vagy te? (milyen ember)
5. Mit írnál, rajzolnál, festenél a faladra, ha soha többé nem jönne le?
6. Mit szólsz a mai világhoz?
7. Visszapörgetnéd az időt, ha lehetne?
8. Ha ezentúl csak egyetlen szólt használhatnál (mindenkinek ugyanazt mondhatnád) mi lenne az?
9. Van igaz barátod?
10. Melyik tulajdonságot keresed először egy emberben?
11. Melyik a kedvenc idézeted? 

11 blog, amiknek küldöm (nem lesz annyi):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése